"Pomyślcie, to nic nie boli."

Grudzień 2024
P W Ś C Pt S N
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

 

 

 

Inspektor Ochrony Danych:

Rafał Malujda

   tel.+48-91-852-20-93

 

 
 
 
 

 

RODO-informacje

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Zakup i dostawa artykułów spożywczych w gr. III – warzywa, owoce, kiszonki do Szkoły Podstawowej nr 37  ul. Lucjana Rydla 6, 70-783 Szczecin oraz ul. Zofii Nałkowskiej 33, 70-785 Szczecin,  określonych opisem przedmiotu zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych, tj. warzyw, owoców i kiszonek do stołówki Szkoły Podstawowej  nr 37 ul. Lucjana Rydla 6, 70-783 Szczecin oraz ul. Zofii Nałkowskiej 33, 70-785 Szczecin w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.
  2. Nazwy własne takie jak „Kapusta „wołoska” zostały użyte przypadkowo. Dopuszcza się produkty równoważne w stosunku do przywołanych. Produkt równoważny zgodnie ze swoją definicją musi posiadać parametry nie gorsze niż produkt wskazany przykładowo przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same walory smakowe i jakościowe co podany przykładowy.
  3. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie  lub pisemnie przez upoważnionego przez Zamawiającego intendenta transportem i na koszt Wykonawcy.
  4. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienne w obowiązujących przepisach prawa

 dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności :

- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. oraz 26 lipca 2016 r.

w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w

jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze

stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2015, poz.1256 ) i (Dz. U. z 2016, poz. 1154).

  1. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
  2. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP.
  3. Dostarczana żywność musi posiadać termin przydatności do spożycia, określony przez producenta odpowiednio długi, pozwalający na swobodne wykorzystanie produktu (surowca) w placówce w ramach realizacji wdrożonego systemu HACCP, opartego na aktualnych aktach prawnych: Ustawa o bezp. Żywności i Żywienia 2006r. Dz. U.2006 nr 171 poz. 1225, Dyrektywa 2000/13/WE z dnia 20.03.2000r.
  4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport              i magazynowanie.  (Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia stosownego dokumentu).
  5. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie.
  6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i niezwłocznie wymienić żywność, która nie spełnia wymagań jakościowych na wolną od wad na własny koszt.
  7. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie.
  8. Podane ilości są maksymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia dostawy mniejszej ilości produktów .Wykonawcy nie będą przysługiwały wtedy żadne roszczenia            w stosunku do Zamawiającego.
  9. Cena artykułów żywnościowych, wskazanych załącznikiem nr 1 do Oferty cenowejpowinna zawierać:
    1. koszt towaru
    2. koszt opakowania
    3. koszt dostawy do zamawiającego
  10. Wybór oferty najkorzystniejszej:

 Jedynym kryterium wyboru  oferty jest cena.  W czasie trwania umowy obowiązują ceny stałe.

 

  1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest pan Wiesław Prajs 91/ 46-68 478, pani Bogusława Zielińska tel.: 91 46 68-473, w godzinach 08:00 – 13:00.
  2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe jeżeli zapytanie jest udostępnione na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
  3. Dostawy towarów winny być realizowane nie później niż następnego dnia od złożenia zamówienia przez Zamawiającego do godz. 7.00.
  4. Oferty należy składać na piśmie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 37 w Szczecinie ul. Lucjana Rydla 6  do dnia  14.12.2018 r. do godz. 13.00                                                              

Informacji szczegółowych udziela w imieniu Zamawiającego

Wiesław Prajs, Bogusława Zielińska

 

Tel. 91/46-68-478, 9146-68-473 

 

Załączniki: