Uczniowie ze świetlicy 202 doskonale wiedzą, że w zdrowym ciele, zdrowy duch, dlatego dzień rozpoczynają od solidnej dawki ćwiczeń z muzyką w tle. Pajacyki, krążenia ramion, przysiady, czy brzuszki nie stanowią dla nich problemów. Wspólnie dbamy o dobrą formę w oczekiwaniu na ferie.
Wychowawcy świetlicy: P. Wisniewski, A. Pieprzyk
Taniec stanowi doskonałą formę wyrażania swoich emocji. Pomaga kształtować prawidłową sylwetkę, kondycję oraz sprawność ruchową. Dla nieśmiałych dzieci to dobra lekcja przełamywania swoich zahamowań. Uczy umiejętności integrowania się z grupą, dlatego dziewczynki ze świetlicy 219 postanowiły zaprezentować układy taneczne przed swoimi kolegami. Tańce się tak spodobały, że nawet chłopcy przyłączyli się do wspólnej zabawy.
Wychowawca świetlicy: Katarzyna Drożdżewicz
Ferie zimowe to czas odpoczynku od nauki, to czas beztroskiej zabawy. Mamy nadzieję, że będzie biało, wesoło i radośnie. Świetliki z 202 przypominały zasady bezpiecznego zachowania się podczas zabaw zimowych. Dzieci chętnie brały udział w zajęciach, wspólnie stworzyliśmy kodeks postępowania w czasie ferii zimowych.
Wesołych a zarazem bezpiecznych ferii zimowych.
Wychowawca świetlicy: Katarzyna Drożdżewicz
Cudowne Babcie i najwspanialsi Dziadkowie obchodzą swoje święto! Babcie i dziadkowie zajmują szczególną rolę w naszym życiu. Może nie wiemy tego jeszcze wtedy gdy jesteśmy dziećmi, ale uświadamiamy to sobie dopiero wtedy, gdy jesteśmy już dorośli. Wspominany minione lata, odwiedzamy dziadków. Jesteśmy im wdzięczni za wiele miłych wspomnień. Dzieci ze świetlicy 102, które pragną okazać im wdzięczność za całą otrzymaną troskę i opiekę przygotowały pięknie własnoręcznie wykonane upominki, które pomogą wyrazić wszystkie te uczucia.
Wychowawcy świetlic: Katarzyna Drożdżewicz, Adrianna Marczewska-Piasecka
W samym środku wulkanu, jest bardzo gorąco! Gdy temperatura wzrasta i ciśnienie bardzo się podnosi w wulkanie dochodzi do erupcji i lawa wypływa na powierzchnię. Ciśnienie jest bardzo wysokie i żeby dać mu upust, musi wypchnąć gorącą lawę na zewnątrz. Temperatura lawy się schładza i zastyga, tworząc skały magmowe niszcząc otaczającą przyrodę.
Tak własnie reaguje kwas (ocet) z zasadą (sodą) a bąbelki to dwutlenek węgla (czyli to co wydychamy).
W świetlicy 102 dzieci miały możliwość brać udział w eksperymencie stworzenia erupcji wulkanu w domowych warunkach. Eksperyment polegał na wymieszaniu sody oczyszczonej z wodą, barwnikiem oraz octem. W wyniku ich reakcji wytwarza się dwutlenek węgla, efektownie spieniając zabarwioną wodę. Umieszczenie tego roztworu w imitacji wulkanu pozwala uzyskać ciekawy efekt.
Wychowawcy świetlic: Katarzyna Drożdżewicz i Ewa Kalityńska - Rutkowska